dissabte, 9 de maig del 2015

El meu Autoretrat :)

Un autoretrat és una pintura que es feien les persones riques o els pintors per a comunicar i per a tindre alguna cosa per el que ser recordat.



De eixa época, ara existeixen els "Selfies". La meua opinió sobre la moda dels "Selfies" és que tot el món o quasi tot es fa un però, per què és important la moda dels "selfies"? Jo crec que és una manera d'expressar els teus sentiments a l'altra persona, ja que poses postures com: NO mirant a càmera; fent el boig; amb els amics; trist, somrient, avorrit, etc. Tots en la nostra vida ens hem fet un. De vegades és artístic, altres és patètic però totes les fotos tenen una cosa en comú. Et descriuen. Ja siga poc o molt però sempre diuen alguna cosa teua, per això agraden tant...




Un autoretrat és dir coses de tu mateix per a què la resta de persones et coneixen tant psicològicament com físicament. Vaig a dir les coses que m'agradesn i les que no m'agraden.

"M'agrada dibuixar, l'amor, la bellesa, aprendre. No m'agrada estudiar, les guerres i sobretot les cues interminables de persones que esperen i esperen i esperen... M'agrada ser. No m'agrada el feixisme ni les sectes. No m'agrada l'odi ni la paraula odiar. Tinc filia a utilitzar la imaginació i tinc fòbia als matons i el cinisme. M'agraden els xiquets, els iaios però sobretot els xiquets parlant amb els iaios. M'agrada menjar i, molt. M'agrada ser jo mateixa però no sé qui sóc. Tinc un somni prestat, morir-me del riure amb un acudit propi."


Vaig a deixar un vídeo de Carta Blanca que fan el que jo acabe d'escriure però és un vídeo amb imatges. Gràcies per llegir :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari!! :)